Свій допис обурення щодо ситуації яка трапилась сьогодні, опублікувала у своєму профілі у Facebook користувач Anna Ruzhkevych.
Інформує Це моя Україна з посиланням на Facebook Anna Ruzhkevych.
Всім привіт! Пишу пост-обурення! Сьогодні мій син купивши квиток через Приват-24, сів на автобус Нововолинськ-Луцьк о 8.10 ранку, пред’явивши свій електронний квиток (я проводжала сина тому була свідком). У місті Володимир-Волинський водій на прізвище Мартинюк сказав, що йому потрібно роздрукувати той квиток і відправив сина на автостанцію! Малий залишив сумку з речами, документами та грошима на знайому, яка їхала в цьому автобусі. До речі є свідком усього, і побіг на автостанцію Володимира роздруковувати той квиток! Повернувшись з квитком, автобуса вже не було! Він ПОЇХАВ З ОСОБИСТИМИ РЕЧАМИ СИНА! ДОРЕЧІ,МАЛОГО НЕ БУЛО ВСЬОГО ПАРУ ХВ!! НА ПРОХАННЯ ІНШИХ ПАСАЖИРІВ ЗАЧЕКАТИ ЩЕ ХВ ,ВОДІЙ НІЯК НЕ ВІДРЕАГУВАВ !!! ЯК ТАК!!! ЗАЛИШИТИ ЛЮДИНУ БЕЗ НІЧОГО!!! ПОЇХАТИ СОБІ! ДЛЯ ЧОГО ТОДІ ЕЛЕКТРОННИЙ КВИТОК,ЩОБ ПОСИЛАТИ ДИТИНУ РОЗДРУКОВУВАТИ НЕЗРОЗУМІЛО КУДИ!!! СИН ЇХАВ НА СПОРТИВНІ ЗБОРИ З ПЕРЕСАДКОЮ В ЛУЦЬКУ НА КИЇВ(АВТОБУС НА 11 ранку З АВТОСТАНЦІЇ ЛУЦЬКА)! ЯКИМ ТРЕБА БУТИ НЕЛЮДОМ,ЩОБ ПРОСТО ТАК ПОЇХАТИ І ЗАЛИШИТИ ЛЮДИНУ БЕЗ НІЧОГО! ПРОШУ ВІДРЕАГУВАТИ перевізника Валерія Миронюка АТП 10708 м.Нововолинськ!!! ПОКАРАТИ ВОДІЯ Мартинюка ЗА ТАКІ НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ!!! А також відшкодувати вартість квитка, вартість бензину до Луцька і назад,бо мій чоловік доганяв автобус з речами і завозив дитину на рейс до Київа!! А також моральну компенсацію за потрачені нерви всієї родини! – Написала Facebook: Anna Ruzhkevych.