Цинічний випадок трапився у Києві з українцем Максимом Кобєлєвим. Касирка банку навідріз відмовилася обслуговувати чоловіка українською мовою і попри зауваження спілкувалася на «общепанятнам языке».
Про це повідомив сам Максим Кобєлєв на своїй сторінці у фейсбуці, передає “Це моя Україна“.
Так, у своєму дописі він зазначає наступне:
“Вперше за багато років мені в Україні відмовили в обслуговуванні українською мовою, попри те, що я пояснив, що не розумію російської мови і попросив обслуговувати українською.
Com In Bank ви вважаєте нормальним, коли ваша працівниця відмовляється обслуговувати клієнта державною мовою і продовжує говорити зручною для себе (але не для клієнта) мовою?Як ваша працівниця планує виконувати вимоги статті 30 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, яка набуде чинності за 2 місяці?
PS. Цю конкретну ситуацію було вирішено за посередництва керівника відділення, який виконав функції перекладача. Але мене цікавить позиція самого банку. Я погано розумію, як можна брати на роботу, що передбачає спілкування із клієнтами, людину, що не володіє державною мовою.”
Ось відео з місця події:
Читайте також: