Мобільний оператор “Київстар” підвищує вартість своїх тарифів і примусово переводить абонентів на більш дорогі тарифні плани. З 10 грудня абонентам, які щомісяця платили за послуги зв’язку 75 гривень, тепер нічого не залишається, як платити на 25 гривень більше. А найдешевший в лінійці “Київстар” тариф за 55 гривень на місяць, обійдеться в 75 гривень.
Про це повідомляє “Типовий Херсон”, передає “Це моя Україна”.
Одна з користувачок мобільного оператора поскаржилася в соцмережах на те, що якість послуг “Київстар” залишає бажати кращого. Покриття мобільного інтернету у віддалених куточках України просто відсутня, а якість зв’язку не завжди навіть на середньому рівні. Як клієнтку, жінку ображає те, що вона зобов’язана платити за послуги більше, при цьому немає гарантії, що якість зв’язку стане краще.
У розмові з представником компанії, їй пояснили, що абонентів автоматично переведуть з грудня на більш дорогі тарифи.
“Пояснила свою проблему і попросила не переводити мене на більш дорогий тариф. Кажуть, це автоматично. І що погано, заявки в технічний відділ подаються, а зв’язку з ними, технічними інженерами, не передбачено. Таким чином, споживач може тільки при поліпшенні покриття відчути позитивні зміни “, – написала абонент Київстар на Facebook.
У коментарях до цієї публікації користувачі почали ділитися своїм досвідом спілкування з мобільним оператором. Люди розповідають про те, що якщо якийсь час перестати поповнювати мобільний рахунок, то “Київстар” переведе абонента на дешевший тариф. Якщо це дійсно так, тоді оператор просто наживається на клієнтах, маніпулюючи з тарифами. З урахуванням карантину люди набагато більше почали користуватися мобільним інтернетом і різними додатками, і залишати їх без доступною зв’язку вкрай негуманно.
Інші користувачі соцмереж залишають наступні коментарі:
Світлана Дроздик:
“Підтримую скаргу. Мій тарифний план “Дайте ще 2018″ коштував 65 грн / 4неделі. З 10 грудня примусово зробили цей ж тарифний план 100 грн / 4 тижні. Додали ще 100 смс і 100 хвилин на інших операторів. А я і ці хвилини і смс все не використовувала. Зв’язок різко подорожчав більш, ніж на 50%, а я малозабезпечена пенсіонерка. Мобільньій інтернет препоганий.”
Володимир Снігур:
“Вони обнагліли від безкарності, в цій країні ніхто і ні за що не покарано, чому і не постригти лохов. Для початку місяць розділим на п’ять тижнів, ну і подивимося, де у кого яка копійка на рахунку завалялася-ну вона ж зайва, а нам 5джі будувати треба, хоча 3g ще не скрізь працює. Важко до оператора додзвониться.”
Наталія Сидоренко:
“Живу в селі інтернет 4g не ловить так навіщо я за нього плачу? У чоловіка телефон без інтернету і теж гроші в трубу…”
А ось позиція компанії “Київстар наступна:
“Ми не переводимо абонентів на інші тарифи. Ми збільшуємо кількість мегабайтів або хвилин для дзвінків у частині старих тарифів, які запустили 2 роки тому або пізніше. Адже за цей час абоненти Київстар почали використовувати майже у 3 рази більше інтернету та більше розмовляти.Майже у всіх цих тарифах компанія не змінювала умови останні роки. Але зараз абоненти отримають значно більше послуг. А вартість зміниться, у середньому, лише на 20-25 гривень. Незначний перегляд ціни дозволить підтримувати великі інвестиції у мережу та будувати 4G-покриття у маленьких селах та на автодорогах. У 2020 році Київстар запустив 4G-інтернет майже у 7000 містечках та селах, для чого встановив найбільшу кількість базових станцій та інвестував понад 4 млрд грн.Також абоненти старих тарифів можуть самостійно перейти на умови будь-якої актуальної пропозиції. Наприклад, для абонентів старшого віку ми пропонуємо тариф «Дзвінки для батьків» за 60 грн. А для всіх абонентів передплати ми запустили безкоштовну послугу «Ми разом» – для безлімітних дзвінків на вибраний номер Київстар навіть без поповнення рахунку.”