Алгоритми Google постійно вдосконалюються, регулярно виходять нові апдейти. Після внесення коригувань рейтинг одних ресурсів знижується, інших зростає. Що ж робити, щоб підвищувати рейтинг і максимально відповідати очікуванням відвідувачів сайту?
Формування рейтингу ресурсу
Як пише SEO-Creative, СЕО оптимізація у 2021 році повинна здійснюватися з урахуванням актуальних алгоритмів Core Update:
- Рівень Е-А-Т експертності веб-майданчика
- Формування хорошої репутації сайту
- Високі показники Core Web Vitals, що характеризують параметри завантаження контенту, стабільність верстки
- Ефективність мікророзмітки Schema.org
- Адаптивна версія сайту
- Нарощування якісної посилальної маси.
Крім того, в березні-травні очікується впровадження нових апдейтів – ранжирування, переведення web-ресурсів на mobile-first індексування. Щоб бути в топі, необхідно постійно адаптувати інтернет-ресурси з урахуванням новацій і апдейтів ПС, поведінки й запитів користувачів.
Ефективна контент-стратегія
Актуальною залишається концепція оцінки якості сторінки Е-А-Т: авторитетність, експертність, достовірність авторських матеріалів. Крім оглядів, професійних статей і лонгрідів, слід структурувати контент, використовувати релевантні ключові запити, застосовувати різні формати подачі матеріалу – діаграми, схеми, відео, зображення, калькулятори послуг.
СЕО оптимізація та поліпшення швидкості ресурсу
Цей фактор важливий з точки зору технічності, інтернет-маркетингу, конверсії. Після остаточного впровадження метрик Web Vitals органічний трафік повільних сайтів посяде ще більше.
Розмітка мікроформатів Schema
Допомагає пошуковим роботам краще зрозуміти контекст веб-сторінки, сприяє попаданню в 0-click видачу. Тому слід впроваджувати картки та описи товарів, сторінки FAQ, публікації на блогах, відео-розмітку.
Локальний пошук – важливий елемент SEO просування
Через карантинні обмеження люди частіше стали шукати послуги поблизу до власного житла. Тому для бізнесу, орієнтованого на таргетовану й суто локалізовану аудиторію, слід приділити особливу увагу Local SEO.
Зовнішня СЕО оптимізація
Необхідно аналізувати якість трафіку на органічність, оскільки безліч спамних посилань або з низькопробних ресурсів пошуковики можуть розцінити як порушення запропонованих робочих орієнтирів по просуванню. Продаючим майданчикам, крім того, варто пам’ятати про конверсію.
Самостійно зайнятися СЕО просуванням сайту допоможуть зазначені рекомендації та інші статті на цьому SEO-блозі, консультації СЕО фахівця, для якого новації Google означають професійний аналіз сайту й пошук оптимальних рішень.