Гірські велосипеди найбільш затребувані любителями двоколісного транспорту різного віку. І хоч першочергово вони призначені для проходження складних ділянок дороги – брудних стежок в горах, їзди по насипу з соснових голок в лісі, щебені і т.д., не менше комфортні гірські велосипеди і в умовах міста: швидкі, зручні, вони дозволяють легко зістрибувати і випригувати на бордюри.
Звичайно, для їзди по рівному асфальту призначений інший тип двоколісного транспорту, який так і називається – міський, проте він підійде тільки тим, хто не планує залишати на ньому міську зону комфорту. На відміну від звичайних і шосейних моделей, які рідко піддаються конструктивним і іншим змінам, гірські велосипеди доопрацьовуються і вдосконалюються. Це дозволяє підібрати байк, оптимальний для конкретного користувача, з урахуванням ходових і швидкісних характеристик, рівня комфорту, додаткових можливостей, а також вартості.
Завжди слід пам’ятати, що при виборі хорошого велосипеду потрібно довіряти провіреним продавцям. Зупиняйте свій вибір тільки на провірених часом дилерах, магазин велосипедів Kиїв – якість, доступність, надійність.
Перше, що необхідно врахувати перед покупкою гірського байку, – особливості його передбачуваної експлуатації. Перш за все, це стосується стилю їзди і специфіки місцевості, на території якої будуть здійснюватися велоподорожі. Наприклад, для руху по звичайним дорогам оптимальним варіантом буде легкий байк з передньою амортизацією. Якщо їзда пов’язана з необхідністю здійснення стрибків через перешкоди, купуйте модель з жорсткою конструкцією і потужними гальмами. Якщо передбачається часте виконання швидкісних спусків, рекомендується купувати гірський велосипед з передньою і задньою амортизацією, а також великим запасом міцності.
Важливим параметром є зріст велосипедиста. Його ігнорування може призвести до того, що їзда на купленому байку виявиться неможливою. Є спеціальні таблиці, в яких зазначено відповідність розміру рами до росту велосипедиста. Бажано особисто випробувати модель перед покупкою (сісти, покрутити педалі, повернути кермо і т. д.), Оскільки багато що може залежати також від анатомічних особливостей конкретної людини.
Всі гірські велосипеди в залежності від механізму амортизації поділяються на дві великі категорії – хардтейли і двохпідвіси. У першому випадку мова йде про моделі, у яких використання заднього амортизатора не передбачено. Такі велосипеди часто виготовляються з алюмінієвих сплавів з метою мінімізації маси, а також для поліпшення ходових характеристик.
Що стосується гірських велосипедів типу двохпідвіс, то у них амортизатори встановлені як на передньому, так і на задньому колесі. Це хороший варіант для їзди з високими навантаженнями.
Важливим критерієм вибору є кількість швидкостей. В сучасних гірських велосипедах воно варіюється в межах від 8 до 30, але для новачків оптимальними є моделі з числом передач до 24.
Бажаємо вам приємних подорожей та цікавих відкритів. Нехай ваші поїздки будуть приємні, а спогади повні яскравих емоцій.