Деколь – брендування скла, кераміки, фарфору

Дуже часто ми стикаємося з тим, що нам потрібно виготовити якісні рекламні матеріали, але не завжди ми задоволені виконанням замовлення. Тому ми маємо зрозуміти, що для того щоб сувенірна продукція була дійсно якісною потрібно звернути увагу на технологію нанесення зображення або надпису. Таких технологій є кілька, але найбільш якісною є технологія деколі. Про неї ми і розкажемо нижче.

Деколь – це один із найпопулярніших методів декорування різних предметів. Спочатку за допомогою трафарету потрібний малюнок наноситься на гумований папір і покривається лаком. Коли лист поміщається у воду, лакована зона разом із малюнком переходить на потрібний предмет, наприклад, чашку.

Після цього чашку потрібно помістити в спеціальну піч і нагріти до певної температури. Лаковий шар згорить, а ось сама фарба вбереться усередину матеріалу.

Деколь: її види

Проводити процес деколювання можна двома способами – гарячим та холодним. Кожен із них має низку своїх особливостей.

Гаряча деколь – технологія такого типу дозволяє переносити малюнки на кераміку, фарфор та навіть скло. Для цього саме випалювання проводиться при температурі близько 800 градусів за Цельсієм і робить зображення ідеально «вдрукованим» в основу. Даний підхід дозволяє виготовити стійкий надпис до різних видів хімічних і механічних впливів. Тому він дуже часто використовується для оформлення посуду.

Холодна деколь – технологія цього виду деколюрування відрізняється використанням органічних фарб. Вони навпаки виявляють максимальну стійкість, якщо не піддаються обробці за високих температур. Тому обпалюють предмети в цьому випадку, тільки при відмітці до 200 градусів. Малюнки, створені таким чином, практично не дряпаються і, якщо Ви вирішите купити чашку з фото, яке виконано за методом деколі, будьте впевнені, що вона довго радуватиме Вас красивим зовнішнім виглядом.

деколь на чашці
деколь

Переваги та недоліки деколі

Деколь останніми роками зайняла почесне місце у нанесенні логотипів, прикрасі посуду написами та інших різних видах дизайну сувенірної продукції. Така популярність технології зовсім не дивна, адже вона має низку переваг. Серед яких:

  • Можливість нанесення малюнку на різноманітні форми;
  • Доступність кількох способів деколюрування, з яких можна вибрати найбільш зручний;
  • Яскравість та стійкість зображень;
  • Термін експлуатації продукції до 10 років.

До невеликих недоліків можна віднести наступне:

  • Трудомісткість процесу. Деколь – технологія, яка потребує значних витрат часу та сил;
  • Використання ручної праці. Тут важливо щоб роботу виконував професіонал;
  • Обмежена колірна гамма. Якщо у зображенні використані складні тони, то не факт, що вони ідеально позначаться на матеріалі основи.

Оцінити на собі переваги продукції та замовити деколь в Києві Ви можете у компанії “Євросувенір”, яка працює на ринку вже більше 29 років. Крім того, тут завжди раді запропонувати широкий спектр найзатребованішої сувенірної продукції.