Як обрати хорошу СТО

Щоб автомобіль прослужив вам вірою і правдою якомога довше, потрібно ретельно стежити за його технічним станом. Ніхто не зробить це краще ніж фахівці хорошого автосервісу. Найкращий результат – це, якщо ви знайдете підходящий для себе автосервіс – СТО Днепр і станете його постійним клієнтом. Тоді вашу машину знатимуть від А до Я, та й потоваришувати із майстрами, яким довірили свою «ластівку» завжди буде незайвим. Але як визначити, який сервіс справді хороший? Чи є ознаки, за якими можна зрозуміти, чи варто звертатися до цих автомеханіків, чи ні? Зараз розберемося.

Умовно всі автосервіси можна поділити на 3 групи: офіційні станції, незалежні та приватні, гаражні майстерні. Отже:

1. Офіційні автосервіси – це послуги заводів-виробників авто, великі технічні центри або ціла мережа. Плюсом таких сервісів є зв’язок із виробником запчастин. Однак трапляються випадки, коли продавці «тиснуть» на покупку у них запчастин, нібито необхідних для ремонту, а націнка на такі запчастини може бути чималенькою.

Офіційний сервіс має відмінну матеріально-технічну базу, висококваліфікований персонал, який постійно проходить навчання та переатестацію. З гарантійними зобов’язаннями теж усе гаразд.

Мінус такого сервісу – це найвища вартість робіт. Вони не мають проблеми, яку неможливо було б вирішити, питання лише в грошах. Також, відповідно за витрачені гроші – ви отримаєте відповідну якість. У такі центри краще записуватись заздалегідь, оскільки можуть бути черги.

2. Якщо ви придбали вживаний автомобіль або гарантія на машину закінчилася, ваш шлях лежить в незалежний автосервіс. Такі послуги діляться на спеціалізовані та універсальні. Спеціалізовані послуги працюють лише з певними марками. Зате якщо ви знайшли спец. сервіс за вашою маркою автомобіля, то в такій СТО зможуть провести найскладніші ремонтні роботи, пов’язані саме з вашою машиною. Якщо ж у вас стандартне завдання для вирішення, можете звернутися в універсальний сервіс. У хорошому універсальному автосервісі багатий досвід роботи з будь-якими автомобілями.

Плюс незалежного автосервісу – це ставлення до клієнтів. Такі сервіси не мають постійної клієнтури за гарантією на автомобіль, доводиться залучати власників автомобілів самостійно, за допомогою гарної репутації та якісного обслуговування.

Ціни в незалежних СТО помірні, менші, ніж у офіційних дилерів, але вищі за гаражні. Що стосується черги на ремонт, то вона безперечно буде меншою, що є плюсом. Щодо якості – у таких сервісах персонал зазвичай має достатній досвід, оскільки там часто працюють люди, які вже попрацювали в офіціалів.

3. Ще один спосіб полагодити свій автомобіль – це звернутися до так званих гаражних автосервісів, народних умільців. Як видно з назви, лагодити вашу машину будуть прямо в гаражі. Цінник на ремонт у таких майстернях буде найнижчим і, чого приховувати, може опуститись навіть до символічної плати у вигляді “могорича” – пляшки оковитої з куркою гриль.

Однак, зустрічаються, щоправда, серед гаражних майстрів і добрі спеціалісти. І все ж таки це ризик, довірити свій автомобіль (особливо, іномарку) таким ремонтникам. Все-таки справа стосується не лише економії вашого бюджету, а й безпеки водіння. А безпека, як відомо, на дорозі – на першому місці.

4. Також, найсміливіші автовласники можуть полагодити автомобіль самостійно. Благо, в інтернеті багато різних інструкцій. Для зручності використовуйте безкоштовні естакади у вашому місті. Але пам’ятайте, що робити ремонт авто своїми руками слід тільки в тому випадку, якщо він стосується дрібних поломок (наприклад, заміна колеса або повітряного фільтра). В інших випадках зверніться до професіоналів.

Визначившись, куди відправити на ремонт свій автомобіль, до офіціалів, незалежних СТО або гаражного майстра, потрібно вирішити, який саме сервіс вибрати. Як це зробити:

  1. Підійдіть до вибору автосервісу відповідально. Не шкодуйте часу, щоб прошерстити інтернет у пошуках найбільш придатного для вас СТО.
  2. Не спирайтеся лише на географічну близькість компанії. Краще витратити час на дорогу, ніж потім гроші на переробку роботи.
  3. Перевірте юридичні документи. Хороший сервіс обов’язково має сертифікат відповідності. Також не зайвим буде запитати ліцензію на виконання робіт з ремонту та діагностики автомобілів. Вона говорить про те, що майстри, які тут працюють, мають потрібну кваліфікацію. Оригінал або копія цього документа має пред’являтися на перше ж прохання клієнта.
  4. Ознайомтеся із прейскурантом. Це допоможе вам зорієнтуватися в майбутніх витратах та оцінити пропорційність критеріїв ціна-якість. Також ви зможете порівняти ціни в інших компаніях.

Репутація автосервісу – надважлива

І коли ви вже обрали тип автосервісу, до якого збираєтесь звернутися, найважливішим кроком є вибір конкретного СТО. Для цього варто провести додаткову перевірку та детальний аналіз. Перш за все, зверніть увагу на репутацію цього автосервісу. Відгуки клієнтів та рейтинги в мережі Інтернет можуть дати вам уявлення про рівень надання послуг.

Також важливо звернутися до родичів або друзів, які мають власний досвід співпраці з певними автосервісами. Їхні рекомендації та поради можуть бути також надзвичайно корисними. Зверніть увагу на професіоналізм майстрів в СТО. Переконайтеся, що у компанії працюють кваліфіковані спеціалісти з достатнім досвідом у ремонті автомобілів. Підтвердженням цього можуть бути сертифікати та ліцензії на виконання ремонтних робіт автомобілів.

Технічне обладнання СТО та наявність необхідних запчастин також мають велике значення. Переконайтеся, що сервіс оснащений сучасними інструментами та має доступ до оригінальних запчастин від виробників автомобілів. Це дасть можливість забезпечити якісний ремонт та підтримувати гарантійні зобов’язання.

Узагалі, оберігайтеся надто дешевих і заманливих пропозицій, адже це може свідчити про низьку якість робіт СТО або використання ненадійних запчастин. Ймовірно, такий автосервіс не зможе забезпечити надійний ремонт вашого авто.