Очільник ПВК “Вагнера” Євген Пригожин приділяв величезну увагу безпеці власних перельотів. Також він змінював маршрути, літаки та аеропорти, в яких приземлявся.
Про це повідомляють російські телеграм-канали з посиланням на неназваного співрозмовника.
“Як повідомляє джерело, донедавна очільник ПВК “Вагнер” вимагав від пілотів максимально плутати маршрути. Приміром, у точку призначення він летів одним літаком, повертався вже іншим. У процесі перельоту обидва судна розліталися на різні закриті аеропорти. А коли замовляв маршрут, наприклад, до Жуковського, міг узяти і без повідомлення Росавіації полетіти на запасний аеродром у Пулково. А інший борт, навпаки, відправити до Підмосков’я. Так було навіть після заколоту”, – зазначає співрозмовник.
Після приземлення літака Пригожин також наказував знищувати списки всіх пасажирів.
Проте незадовго до авіакатастрофи, яка сталася 23 серпня, внаслідок вимог і погроз з боку державних служб Росії, Пригожин був змушений відмовитися від своїх заходів безпеки.
“Нещодавно Росавіація та низка інших служб пригрозили великими проблемами МНТ-Аеро і категорично заборонили літакам Пригожина міняти маршрути, а також вимагали летіти, як заплановано спочатку”, – йдеться в дописі.
Ось тепер стає все більш зрозуміло, як планувалося вбивство ватажка “вагнерівців”.
Читайте також: Українки вийшли з прапором України до пам’ятника Тарасу Шевченку в Євпаторії (відео)