В процесі діяльності керівник підприємства має справу як із доходами, так і з різноманітними витратами. Останні потребують постійного контролю та відстеження, адже від них залежить собівартість продукції.
Важливою складовою роботи навіть невеликої компанії є облік супутніх витрат. До цієї категорії відносять не основні, а додаткові кошти, які спрямовують на цілі й задачі, не пов’язані з виробництвом продукції напряму.
Докладніше про накладні витрати: що це таке
Це гроші, що не належать безпосередньо до ведення господарської діяльності підприємства. Проте уникнути цих витрат неможливо, адже вони спрямовані на забезпечення нормального функціонування компанії. Ці гроші виділяють не на виробництво чи надання послуг, а інші задачі, зокрема, управлінські.
Віл супутніх витрат залежить, якою має бути реальна собівартість товарів чи робіт, які виконують на підприємстві. Якщо суми, що витрачаються на додаткові, проте необхідні цілі, занадто великі й перевищують доходи, цю проблему потрібно вирішити. Перший варіант ー збільшити вартість товарів або послуг.
Є також другий спосіб ー зменшити супутні витрати, якщо це можливо. Спеціальна програма для обліку відображає, коли, скільки та на які цілі було витрачено. Тому буде нескладно визначити, що саме потребує більше, ніж компанія може виділити. Таким чином, постійний контроль допоможе уникнути нераціональних втрат.
До супутніх коштів відносять:
- зарплату, премії, відшкодування відрядження;
- оренда та утримання виробничих приміщень;
- витрати на інтернет, телефонний зв’язок;
- кошти на пакування, доставку продукції;
- податки з зарплати.
Цими категоріями перелік не обмежується. Супутні витрати бувають постійними, такими, що періодично повторюються, або разовими. Проте в будь-якому випадку вони потребують відстеження.
Як оптимізувати облік
Найпростіший спосіб ー спробувати програмне забезпечення в хмарі USAP.ONLINE. В такому випадку не доведеться записувати всі операції вручну в електронних таблицях та постійно перевіряти правильність даних. Сервіс дає можливість без залучення додаткових фахівців:
- відстежувати дебіторську заборгованість;
- формувати накладні та інші платіжні документи;
- контролювати витрати, отримувати всю необхідну інформацію щодо прибутку та спрямованих на додаткові цілі коштів;
- створювати й переглядати автоматичні звіти за конкретні періоди;
- друкувати чеки, сформовані за допомогою шаблонів чи з індивідуальним дизайном.
Програма в хмарі не потребує встановлення на ПК. Інформація зберігається на віддаленому сервері, тому її можна відкривати коли завгодно на будь-якому пристрої, підключеному до інтернету. Це дає можливість повністю контролювати бізнес, навіть перебуваючи за кордоном.
Облік супутніх витрат за допомогою програми USAP.ONLINE буде швидким і простим. Постійний контроль цих коштів допоможе визначити реальну собівартість своїх товарів чи послуг та уникнути великих втрат.