Важко зустріти нішу, де різниця в цінах може сягати декількох порядків. У навушників вона є, кількість виробників величезна, а моделей — взагалі важко перерахувати. Але є сувора статистика. Розглянемо дані щодо популярності виробників та окремих характеристик навушників серед українських споживачів.
Виробники
Лідерство Apple заперечувати, мабуть, немає сенсу. На другому-третьому місцях — Logitech та Xiaomi, спеціалізація яких, як і у випадку з Епл, не обмежується навушниками.
На відміну від JBL, у якої четверте місце. Першу п’ятірку замкнула Sony, Hator на шостому місці. У десятку увійшли також відомий бренд Marshall, навушники якого дотупні за посиланням https://www.ctrs.com.ua/ru/naushniki/brand-marshall/, Soundcore, Razer та Realme. Самсунг лише на одинадцятому місці.
Спосіб підключення
Із кожним роком лідерство бездротових моделей тільки посилюється. За результатами 2024 року їхня частка зросла до майже половини (49%), збільшується і присутність true wireless пристроїв (25%). Комбіновані гаджети на третьому місці із показником 15%, дротові скотилися в кінець із доробком у 12%.
Різновид конструкції
Лідирують повнорозмірні (41%), але відставання внутрішньоканальних не таке вже й велике (34%). Накладні гаджети та вкладиші втрачають кількість своїх прихильників: у них усього 13% у кожного.
Інтерфейс підключення
На першому місці із великим відривом розташувалися Bluetooth-навушники (52%). Прихильників інтерфейсу mini-Jack все ще чимало, кожний четвертий гаджет мав роз’єм 3.5 мм. 11% у пристроїв, які працюють через радіоканал, 3-4% у девайсів із двома мініджеками та з інтерфейсами USB A і USB C. На всі інші, включно з Wi-Fi, припадає всього 2%.
Основний функціонал
Найпопулярнішими у 2024 році виявилися моделі із регулятором гучности (64%). Функція шумозаглушення була важливою для 38% покупців. Трохи менше (36%) купували гаджети із режимом прозорості.
25% віддали перевагу моделям, якими можна було керувати за допомогою мобільного застосунку. 24% набрали гаджети із голосовим асистентом та автопаузою, для 16% користувачів важливою була наявність Hi-Res Audio, і це радує: кількість справжніх меломанів повільно, але росте.
На 8-му місці ігрові моделі (13%), далі розташувалися пристрої із розширеним діапазоном частот (12%), багатоканальні (9%) та із двома чи більше випромінювачами (8%).
Додаткові можливості
Користувачам дуже подобалися гарнітури із сенсорним керуванням (43%), із можливістю швидкого заряджання (41%), із гарним вологозахистом (38%).
Непогано продавалися моделі зі знімним кабелем (29%), із бездротовою зарядкою (18%), складані (15%). Мали невеликий попит вироби із функцією пошуку навушників (9%), із підсвічуванням (6%) та авторегулюванням оголів’я (5%).
Автономність (режим прослуховування музики)
Лідери — моделі із часом роботи 4-8 годин (42%) і понад 20 годин (35%). У гаджетів з автономністю на рівні 12-20 годин — 13% прихильників, найменшою популярністю користувалася навушники із показником автономності до 4 годин та 8-12 годин.