Німецький ринок — один із найпривабливіших для ведення бізнесу. Тут платоспроможна аудиторія, не така велика конкуренція, як в США, та доволі високий рівень цифровізації. Але, звичайно, є і підводні камені. Тому, вирішивши вийти на ринок Німеччини, потрібно розуміти, що просування сайту в цьому регіоні суттєво відрізняється від розкрутки на українському ринку. Ділимося з вами стратегією, яка допоможе отримати бажані результати.
Адаптація до культури
Перше, що потрібно зробити, — це виконати локальну оптимізацію. Мова йде не лише суто про переклад матеріалу. Важливо створити контент із правильними формулюваннями — щоб він був зрозумілим для місцевих користувачів. Також потрібно врахувати культурні особливості— зокрема те, що з німцями не працюють агресивні заклики до купівлі. Вони віддають перевагу сайтам із чіткою та зрозумілою структурою й корисною інформацією.
Також не забувайте, що пошукові запити мають свою специфіку. Німці часто використовують довгі, точні фрази. Тому, якщо ви хочете, щоб ваш сайт займав топові позиції у результатах пошукової видачі, потрібно врахувати цю особливість поведінки в інтернеті. Ще один важливий момент — оптимізація сайту не тільки під мобільні пристрої, але і під голосовий пошук.
Робота з репутацією
Німецькі користувачі дуже ретельно підходять до вибору товарів і послуг. Вони очікують, що на сайті буде вказана інформація про компанію, розміщені чіткі умови співпраці та контактні дані. Також дуже важлива репутація бізнесу. Німці звертають увагу на відгуки на незалежних майданчиках, сертифікати якості, логотипи партнерів тощо. Тому вам потрібно попрацювати над тим, щоб отримати якомога більше ознак надійності. Адже чим вища довіра до вас, тим більший потік клієнтів ви отримаєте.
Дотримання правил місцевого законодавства
Німецький ринок відрізняється від українського доволі суворим регулюванням інтернет-діяльності. На сайті обов’язково мають бути такі сторінки:
- Impressum. Тут розміщується інформація про компанію: назва, юридична адреса, контактні дані, реєстраційний номер. Відсутність Impressum може навіть призвести до штрафів.
- Datenschutzerklärung. Мова йде про політику конфіденційності. Потрібно вказати, як сайт збирає, зберігає та використовує персональні дані користувачів.
Також за потреби можна додати AGB (Allgemeine Geschäftsbedingungen) — інформацію про загальні умови співпраці.
Рекламні кампанії
Контекстна реклама в Google Ads — доволі ефективний інструмент. Вона допомагає швидко привернути увагу цільової аудиторії та зрозуміти попит на нові продукти чи послуги. Також для e-commerce чудові результати приносить вихід на маркетплейси Otto чи Idealo. З їх допомогою можна отримати доступ до широкої клієнтської бази, а також підвищити впізнаваність бренду та довіру до нього.
Постійний аналіз
Обовʼязковими елементами успішного просування є регулярний моніторинг результатів та адаптація стратегії. Конкуренція на німецькому ринку доволі висока, тож навіть потрапивши у ТОП-10, можна швидко втратити позиції. Тому важливо регулярно тримати руку на пульсі.
І звісно, для успіху дуже важливо розуміти всі нюанси просування. Розібратися в цьому самостійно може бути доволі складно. Тому найкращим рішенням буде довірити цей процес професіоналам, які мають досвід роботи на європейському ринку. Свої послуги пропонує українська компанія Wezom.
Джерело: https://wezom.com.ua/blog/osobennosti-seo-prodvizheniya-sajta-v-germanii