Бренд-дизайн та упаковка сьогодні є основними інструментами просування бренду, виведення товару на ринок та підвищення продажів. Маркетингова роль упаковки величезна: вона формує довіру до бренду, покращує його імідж, підвищує якість товару та впливає прийняття споживачем рішення про купівлю. Вибрати якісну упаковку нескладно – виробництво пакетів ТМ МПАК пропонує понад 30 видів пакетів з логотипом. Але щоб вдало вибудувати свою стратегію просування, потрібно розібратися на кухні маркетингу: знати, як вибрати вдалий дизайн брендованого пакету та розуміти, як упаковка з логотипом впливає на продаж.
Науковий маркетинг: як працює брендована упаковка в рітейлі
Для вивчення психології споживача маркетологи сьогодні не просто опитуються, вони проводять справжні наукові дослідження. Наприклад, в нейромаркетинг активно використовується технологія Eye-tracking – відстеження руху очей. Експерименти з айтрекер показують, що покупець звертає увагу на привабливу упаковку, ігноруючи непривабливу. Причому він не просто вихоплює » такий товар із полиці і затримує на ньому погляд: у емоційної людини змінюється частота пульсу та дихання.
Ці дослідження наочно демонструють, чому гарна упаковка впливає на вибір покупця: люди не особливо раціональні – до 80-90% рішень про купівлю вони приймають імпульсивно, під впливом почуттів та емоцій.
Як упаковка підвищує якість та цінність товару
Упаковка як інструмент маркетингу не лише привертає увагу споживача, виділяючи товар серед конкурентів на полиці, а й суб’єктивно покращує його. Продукти в гарному пакеті здаються людям смачнішими, промтовари – якісніше. Більш того, ефектна, креативна, «багата» упаковка збільшує цінність товару – він виглядає дорожчим. Тому для збільшення продажів потрібно в першу чергу попрацювати над айдентикою бренду та дизайном упаковки, щоб клієнт із захопленням брав упаковку в руки та мріяв про вміст (і тут не особливо важливо, що саме знаходиться всередині: солодощі, прикраса, ароматична свічка).
Замовити такі пакувальні рішення для бізнесу можна на сайті виробника пакетів з лого та упаковки ТМ МПАК https://www.mpak.ua/produktsiya/izgotovlenie-paketov-s-logotipom/.

Давайте додамо емоцій: навіщо потрібна упаковка з логотипом
Креативна упаковка може не лише привертати увагу, а й викликати у споживача різні емоції:
- Довіра. За допомогою упаковки бренд може вибудовувати із споживачем довірчі стосунки. Як упакування викликає довіру? Відомий дизайн і знайома айдентика бренду дозволяють покупцеві «не напружуватися зайвий раз» – знайома упаковка говорить про те, що всередині передбачуваний продукт, який не розчарує, і його можна сміливо класти до кошика.
 - Ностальгія. Печиво, кукурудзяні палички «з дитинства», пельмені студентських часів викликають приємні «смачні» спогади та бажання купити товар. Дизайн такої ностальгічної упаковки може не повністю копіювати стару, а лише нагадувати її.
 - Перечуття. Через упаковку відбувається візуальна комунікація – донесення до споживача інформації. Наприклад, зображення апетитних нагетсів з хрусткою скоринкою викликають бажання купити і скоріше спробувати продукт.
 
Значення упаковки для іміджу
Через упаковку товару можна також зміцнити імідж бренду. Наприклад, біологічні пакети з логотипом розкажуть про те, що бренд піклується про природу, виявляє свідомість і має активну екологічну позицію.
Красива подарункова преміум-упаковка продемонструє турботу про клієнтів і переконає їх у тому, що вони не дарма віддають за товар свої гроші (наприклад, за мило з натуральним молоком та гірськими травами або дорогий крафтовий чай, який, за великим рахунком, не особливо відрізняється від звичайного).
