Збій у мережі “Київстар”: абоненти масово скаржуться на труднощі з мобільним зв’язком

Вранці 3 лютого у роботі оператор мобільного зв’язку “Київстар” виявив збій. Абоненти не можуть здійснювати та приймати виклики. Також спостерігаються проблеми з доступом на сайт мобільного оператора.

Намагаючись зателеіонувати комусь, абонент чує повідомлення, про те, що на рахунку недостатньо коштів. Відсутня можливість перевірити стан рахунку – не працює код для перевірки *111#. Неможливо зайти до особистого кабінету програми “Мій Київстар”. Мобільний інтернет при цьому працює. Також люди скаржаться, що не можуть при наявності коштів на рахунку підключити свій тариф, оскільки знімає більше, або взагалі повідомляє про недостатність коштів.

410x180
Скріншот текстової відповіді

Минулого місяця у вас був збій – гроші зняли і не повернули, цього місяця знову збій – знову пропала оплата. Що відбувається? Приховане підняття цін в 2 рази?“, – написала Наталія Онищук під дописом сторінки Київстару у фейсбук.

1 лютого на фейсбук сторінці мобільного оператора “Київстар” з’явилось повідомлення, у якому попросили вибачення за тимчасові незручності за очікування консультацій:

Шановні абоненти, перепрошуємо за тимчасові незручності та очікування консультацій!

Ми бачимо всі ваші повідомлення і коментарі та відповідаємо на них почергово. Обіцяємо надати відповіді кожному. Дякуємо за розуміння!“, – написали у дописі.

Нагадуємо, Київстар звинувачують у примусову переведенні на більш дорогі тарифи.

Оновлено, на фейсбук сторінці мобільного оператора “Київстар” повідомили:

Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466. Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс.
Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює.
Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.
На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь“, – відповіли у Київстарі.