Сьогодні, маючи власний бізнес важливо вміти ефективно залучити нових клієнтів. І зовсім неважливо чи у вас манікюрний салон, чи м’ясна лавка, чи сервіс по ремонту телефонів – без зовнішньої, або інтер’єрної реклами нікуди.
У даній статті ми розповімо про типи зовнішньої та інтер’єрної реклами, а також про їхні відмінності і особливості. Також слід пам’ятати, що рекламні матеріали прослужать вам довго лише тоді, коли вони зроблені з якісних матеріалів. АВЕРС – якість перевірена часом.
Зовнішня реклама.
Найпопулярнішим видом реклами у міському середовищі являється зовнішня реклама. Прогулюючись вулецею ви неодмінно ачите велику кількість такого типу реклами, а саме: білборди, штендери, вивіски, плакати і та інше. Над входом до магазину, б’юті салону, чи навіть будь-якої державної організації, обов’язково висять вивіска чи банер.
Типи зовнішьої реклами:
- Сіті-формат по-іншому називають сітілайт або лайтпостер. Це зовнішня реклама, розташована на автобусних зупинках, кіосках, тощо. Сіті-формат – це лайтбокс із двома площинами для рекламного постера.
- Брандмауер – банерний рекламний носій, котрий розміщений по всій площині стіни будинку чи фасаду будівлі. Головна перевага такої реклами – видимість. Важко не помітити велике рекламне повідомлення. Таку рекламу добре видно пасажирам транспорту, оскільки їхній погляд під час поїздки направлений у вікна будинків, вивчаючи місцевість. Брандмауер – вважається бюджетним варіантом реклами.
- Призматрон – це тригранні призми, що крутяться на білборді. На поверхнях призми розміщено рекламу. Головна перевага такого виду реклами – можливість розміщення кількох рекламних повідомлень з різним дизайном. Показ реклами відбувається поворотом призм навколо осі через певний проміжок часу.
- Дахові установки – вид зовнішньої реклами, що встановлюється на дах будівлі. Для реклами на даху будівлі використовують світлові лайтбокси, світлодіодні панно, об’ємні букви. Особливість дахових установок – рекламу видно здалеку. Компанії використовують дахові установки для розміщення своєї назви чи логотипу.
- Вивіска – вона інформує споживачів про те, що знаходиться всередині будівлі або за дверима. Вивіски встановлюють над входом. Вони мають плоску, об’ємну та фігурну форму.
- Панель-кронштейн – зовнішня реклама, розташована на стіні, фасаді будівлі перпендикулярно до потоку людей і транспорту.
- Білборд чи бігборд – вид зовнішньої реклами у вигляді рекламного щита. Найчастіше вони зустрічаються вздовж доріг та трас, однак у великих містах їх також доволі багато. Конструкція складається із металевої рами на опорі. Найчастіше розміри ілборду складають 3 метри заввишки і 6 метрів завширшки.
- Суперсайт або суперборд – рекламний екран великих розмірів, встановлений на високій стійці. Суперсайт підсвічується лампами для видимості реклами у темну пору доби.
- Пілар – рекламна конструкція з двома-трьома сторонами для розміщення банера. Площа для реклами 3х1, 4 метри. Пілари встановлюють там, де великий потік людей: перехрестя, парки.
- Та інші.
Інтер’єрна реклама
Інтер’єрна реклама – це будь-які рекламні та інформаційні засоби, що знаходяться всередині приміщення та беруть участь у формуванні інтер’єру. Інтер’єрна реклама, також не менш ефективний варіант реклами, ніж зовнішня реклама. Так само як і у випадку із зовнішньою рекламою, в арсеналі інтер’єрної реклами є безліч конструкцій та видів продукції, які можуть використовуватися з метою розміщення різної інформації.
До якості виготовлення всіх елементів інтер’єрної реклами пред’являються підвищені вимоги, адже вони знаходяться у безпосередній близькості від споживача. Інтер’єрна реклама має одну велику перевагу перед зовнішньою рекламою, яка полягає в тому, що при її використанні, споживач може більш детально ознайомитися з інформацією. Враховуючи той факт, що для її створення використовуються різні матеріали, що не вимагають особливих властивостей на зразок міцності і вологостійкості, то можна зрозуміти чому вона користується великим попитом.
Слід пам’ятати, що для встановлення будь-якого варіанту реклами завжди слід обирати лише якісні матеріали у провірених часом компаній.